čtvrtek 17. října 2013

Jak na správnou tvorbu ceny?

K úspěšnému prodeji patří nejen atraktivní provedení mince nebo slitku, ale také zajímavá cena. Pro mnoho kupujících je právě otázka ceny prioritou. Pokud tedy má být prodej úspěšný, je potřeba stanovit si reálnou cenu.

Jaká cena je při prodeji optimální? Nejlepší samozřejmě bude taková cena, která bude pro kupujícího nižší, než je například v e-shopech. Jaký by byl jinak důvod nakupovat na Burze Drahých Kovů, pokud by cena byla vyšší než za srovnatelné mince nebo slitky v e-shopech?

Cenu lze nastavit fixně, nebude se tedy měnit v závislosti pohybu ceny zlata a stříbra na burze. V případě růstu ceny drahých kovů to bude samozřejmě dobré, protože cena bude velmi příjemná - pro kupujícího bude nejnižší na trhu. Naopak v době poklesu ceny drahých kovů bude vystavené zboží neprodejné, protože bude příliš drahé.

Druhou možností je nastavení diskont pod spot, což znamená že naše nabídka bude vždy pod aktuální spotovou cenou zlata či stříbra. Stejného výsledku dosáhneme, pokud pro stanovení ceny použijeme malé prémium nad spot.

Profesionálním způsobem je využití procentuálního stanovení ceny. Využitím procenta nad spot stanovíme optimální procentuální variantu, o jaké procento bude vždy naše požadovaná cena nad spotem. Nastavíme tak adekvátní cenu, která bude reagovat na pohyby cen drahých kovů a zároveň zajistí, že naše zboží bude cenově vždy atraktivní. Rychlé prodeje budou následovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Vaše dotazy, připomínky jsou vítány. Můžete využít také informační linky 602 494 828 nebo psát na mail [email protected] Za nápady, podněty a připomínky děkujeme!